Badania podwodne na rzece Pilica. Fot. Magdalena Sugalska
REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE „ARCHEOLOGIA PODWODNA”
HARMONOGRAM REKRUTACJI NA STUDIA PODYPLOMOWE
ARCHEOLOGIA PODWODNA:
Rozpoczęcie rejestracji w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) 19.08.2024
Ostatni dzień rejestracji w systemie IRK 12.09.2024
Ostatni dzień wnoszenia opłaty rekrutacyjnej 13.09.2024
Ogłoszenie wyników rekrutacji 24.09.2024
Przyjmowanie dokumentów od kandydatów 25-26.09.2024
Kontakt w sprawie kolejnej edycji studiów (2024/2025):
Magdalena Nowakowska: archeologiapodwodna@uw.edu.pl
Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej WA UW
Rekrutację na studia podyplomowe prowadzi mgr Marcin Wagner – przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Archeologii UW
Prosimy o kontakt drogą mailową – rekr.archeo@uw.edu.pl
Uruchamiamy też specjalny telefon dla kandydatów.
Bardzo prosimy dzwonić między 10.00 a 15.00 w dni powszednie: +48 601 327 725
Zasady termin i tryb rekrutacji opublikowane zostały w:
ZARZĄDZENIE NR 1 KIEROWNIKA JEDNOSTKI DYDAKTYCZNEJ
WYDZIAŁU ARCHEOLOGII z dnia 1 sierpnia 2024 r.
w sprawie zasad, terminów i trybu rekrutacji na studia podyplomowe
„Archeologia podwodna”
Aktualne informacje o rekrutacji na studia podyplomowe znajdują się tutaj: DWARCH.2024.35.ZKJD.1
WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM NA STUDIA
- Dyplom: licencjata, inżyniera (lub równoważnego) lub magistra (każdy rodzaj studiów)
- Oświadczenie o posiadaniu stopnia nurkowego „średniego”
uprawniającego do nurkowania na poziomie np. CMAS P2; PADI RESCUE lub
równoważnych stopni wydanych przez inne federacje nurkowe uznawane w Polsce, lub deklaracja ukończenia odpowiednich kursów na wymagany stopień przed wyjazdem na praktyki podwodne.
ZASADY NABORU
Na podstawie złożenia w terminie wymaganych dokumentów (lista poniżej).
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
HARMONOGRAM REKRUTACJI NA STUDIA PODYPLOMOWE
ARCHEOLOGIA PODWODNA:
Rozpoczęcie rejestracji w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) 19.08.2024
Ostatni dzień rejestracji w systemie IRK 12.09.2024
Ostatni dzień wnoszenia opłaty rekrutacyjnej 13.09.2024
Ogłoszenie wyników rekrutacji 24.09.2024
Przyjmowanie dokumentów od kandydatów 25-26.09.2024
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
– osobiście: do Komisji Rekrutacyjnej w miejscu:
Wydział Archeologii UW,
budynek Szkoły Głównej,
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28,
00-927 Warszawa, w sali 1.09 (parter)
– za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku wysyłania dokumentów kurierem decyduje data wpływu dokumentów, kopie dokumentów w tym przypadku muszą być potwierdzone notarialnie)
na adres: Komisja Rekrutacyjna WA UW,
Wydział Archeologii UW,
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa,
z dopiskiem: Archeologia Podwodna – studia podyplomowe.
WYMAGANE DOKUMENTY
Kandydaci składają komplet następujących dokumentów:
1) podpisane podanie o przyjęcie na studia – generowane z systemu IRK;
2) oryginał lub uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych:
dyplomu magistra albo dyplomu licencjata albo dyplomu inżyniera albo dyplomu równorzędnego, celem sporządzenia kopii i poświadczenia jej zgodności z oryginałem lub uwierzytelnionym odpisem, albo oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów zawierającego informacje o poziomie, kierunku i profilu studiów, uzyskanym tytule zawodowym oraz słownie określonym wyniku ukończenia studiów wraz z oświadczeniem kandydata, w którym zobowiązuje się on do przedstawienia oryginału lub uwierzytelnionego odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych w ciągu 30 dni od jego wydania, pod rygorem skreślenia z listy uczestników studiów.
W przypadku gdy kandydat legitymuje się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą:
a) poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille;
b) tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski;
c) zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego
za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego
zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania w przypadku gdy
dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji –
zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata
o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30
dni od dnia jego uzyskania).
3) podpisane zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia (w dwóch egzemplarzach) – generowane z systemu IRK;
4) popisane oświadczenie o adresie poczty elektronicznej – generowane z systemu IRK;
5) deklaracja imienna o posiadaniu stopnia nurkowego „średniego” uprawniającego do nurkowania na poziomie np. CMAS P2; PADI RESCUE lub równoważnych stopni wydanych przez inne federacje nurkowe uznawane w Polsce, lub deklaracja ukończenia odpowiednich kursów na wymagany stopień przed wyjazdem na praktyki podwodne. Wzór deklaracji stanowi załącznik nr 1 zarządzenia.
Deklaracja o posiadanych uprawnieniach nurkowych: Deklaracja o posiadanym stopniu nurkowym
Oświadczenie o uzyskaniu stopnia nurkowego Oświadczenie_stopień nurkowy
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ WPŁYWU KOMPLETU DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH!